Toffifee

Wij zien uw vragen en suggesties met belangstelling tegemoet. Gebruik ons contactformulier om Storck een bericht te sturen of raadpleeg de antwoorden bij Veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Bevat Toffifee dierlijke bestanddelen?

Toffifee bevat melk, beter gezegd melkproducten. Dit zijn de enige bestanddelen die afkomstig zijn van dieren.

Bevat Toffifee gelatine?

Nee, Toffifee bevat geen gelatine.

Ik ben allergisch voor pinda’s, amandelen en/of andere noten. Kan ik Toffifee nog steeds eten?

Om mensen met een ernstige allergie voor noten of pinda’s erop te attenderen dat Toffifee “sporen van amandelen, pinda’s of andere noten“ kan bevatten wordt dit als voorzorgsmaatregel op de verpakking vermeld. Ondanks dat noten niet als ingrediënt worden toegevoegd aan Toffifee, is het niet uit te sluiten dat Toffifee bestanddelen van andere noten bevat. Ook is het niet uit te sluiten dat onze grondstoffenleveranciers in dezelfde ruimte andere noten verwerken en dat op deze manier, ondanks grote zorgvuldigheid, sporen overgebracht worden op onze producten.

Bevat Toffifee gluten?

Toffifee is vrijwel gluten vrij. De hoeveelheid gluten die Toffifee bevat is verwaarloosbaar, waardoor Toffifee voldoet aan de Europese wetgeving. Gebaseerd op de wet EC 41/2009, kunnen we Toffifee daarom 'gluten vrij‘ noemen (niet meer dan 20 ppm).

Waar komt de naam Toffifee vandaan?

De naam Toffifee bestaat uit twee delen: “Toffi“  en “fee“. Het eerste deel, “Toffi“  komt van het woord toffee. Het tweede deel “fee“ symboliseert een brenger van geluk. Zij liet de wens “een verwennerij, gemaakt van de beste ingrediënten“ uitkomen en heeft zo voor jou een moment van plezier gecreëerd.

Bevat Toffifee sporen van alcohol?

Alcohol wordt niet als ingrediënt aan Toffifee toegevoegd. Op basis van de huidige receptuur kunnen wij ook de kleinste sporen van alcohol in de gebruikte aroma’s uitsluiten.

Contact

Verplichte invoervelden zijn aangeduid met

Informatie over productklachten

Feedback van onze gebruikers is zeer belangrijk voor ons. Om uw klacht te kunnen verwerken, vragen we u om de desbetreffende goederen inclusief de verpakking te bewaren. Als we uw e-mail hebben ontvangen, zullen we contact met u opnemen en de verdere stappen uitleggen.