Wij van Storck Nederland.

  • ONZE FOCUS LIGT OP MENSEN.

    Dit principe is geworteld in de gehele Storck-organisatie. Het is de basis voor alles wat Storck anders, speciaal en succesvol maakt. De concrete resultaten zijn zichtbaar in onze hechte band met de consument, onze verantwoordelijkheid voor onze werknemers, ons begrip voor onze handelspartners en met name de hoge geloofwaardigheid van onze merken.

    Storck produceert en verkoopt kwalitatieve zoetwarenproducten die geliefd zijn bij mensen over de hele wereld.

    De kwaliteit en het unieke karakter van onze merken geven mensen gevoelens van veiligheid, warmte en geborgenheid.

  • AL ONZE MERKEN GEVEN DE MENSEN KLEINE MOMENTEN VAN PLEZIER.

    Mensen over de hele wereld kopen Storck-merken omdat ze een fijne combinatie zijn van verwennerij en plezier.

    Onze merken geven jong en oud over de hele wereld heerlijke momenten in het leven, bijvoorbeeld als:

    • Werther’s Original zegt “Omdat jij heel bijzonder bent!”
    • U heel blij bent, want “Er zit meer plezier in Toffifee”
    • U iemand wilt bedanken “merci dat jij er bent”
    • U enthousiast roept “Man, wat is ‘ie dik man!”
    • U uzelf verwent, want “het is tijd is voor Knoppers”

    ... Of als u van alle andere Storck-merken geniet: merci Petits, merci Crocant of Dickmann's Schoko Strolche.

    De merken van Storck maken het leven simpelweg een beetje lekkerder en vrolijker.

  • ONZE MERKEN ZIJN SIMPELWEG EEN ONDERDEEL VAN HET LEVEN VAN MENSEN.

    Elke dag reiken meer dan 6 miljoen mensen over de hele wereld naar Storck merken.

    Ook in Nederland genieten Storck-merken grote bekend bekendheid. Met zijn populaire merken behoort Storck tot de topspelers in Nederland op het gebied van kwalitatieve zoetwaren.

    Het goede gevoel dat mensen krijgen als ze genieten van merci, Toffifee, Werther's Original, Dickmann's of Knoppers, gecombineerd met onze hoge kwaliteit, geeft vertrouwen in onze merken.

    Het is tevens de reden dat Storck-merken écht een plaats in het leven van mensen hebben:

    Storck - Part of Your World.

  • VERANTWOORDELIJKHEID IS DE BASIS – LOYALITEIT HET RESULTAAT.

    Helemaal hiermee in lijn is dat een bedrijf, dat zich richt op mensen, ook werknemers tot zijn grootste kapitaal rekent.

    Het feit dat Storck als een familiebedrijf al ruim 100 jaar succesvol kan groeien komt door de succesvolle samenwerking tussen vele verschillende mensen, allen met verschillende talenten.

    Storck heeft altijd de verantwoordelijkheid voor zijn werknemers serieus genomen. Daarom kunnen we met recht spreken van de “Storck-familie”, waarin werkgever en werknemer zich beiden evenveel betrokken voelen bij het bedrijf: dit is de basis waarop loyaliteit kan worden gebouwd.

    Het is tevens de reden dat door de jaren heen meer en meer mensen bij Storck zijn komen werken – en de reden dat het bedrijf momenteel wereldwijd meer dan 5.000 mensen in dienst heeft.

    In Nederland werd een aparte marketing- en salesorganisatie opgericht in 1974, Storck BV in Hoevelaken. Momenteel zijn 18 werknemers nauw betrokken bij het verder uitbreiden van het succes van de Storck-merken in Nederland.

  • EEN WERELD VOL PLEZIER EN VREUGDE.

    Storck-merken worden door mensen bedacht en gemaakt. Ze worden naar plaatsen gebracht waar mensen ze kunnen verwachten – dat is in deze tijd van globalisatie in meer dan 100 landen.

    Het plezier van jezelf en anderen verwennen is iets wat alle mensen delen – ongeacht nationaliteit en cultuur.

    Elke dag werken de mensen van Storck er aan om de wereld een beetje heerlijker, vriendelijker en gelukkiger te maken. De glimlach op het gezicht van mensen laat zien:

    Storck - Part of Your World!